donderdag 16 november 2017

Caption New Collection

New collection of Caption nagellak! Diegene die mij goed kennen weten dat ik altijd mijn nageltjes netjes gelakt heb. Zowel mijn handen als teennagels (ook in de winter) zijn voorzien van een kleurtje. Nu ben ik zelf erg van de nude tinten, rood, wit in de zomer en zwart in de winter. Standaard kleurtjes die eigenlijk altijd terugkomen, maar hoe leuk is het om af en toe een beetje te experimenteren.

De feestdagen komen er weer aan, dus ook dan is het een goed moment even uit te pakken en te gaan voor opvallende nagels in een chique styltje. Het is toch een stukje verzorging wat eigenlijk bij een vrouw hoort. Dit keer ontving ik de nieuwe kleurtjes van het merk Caption! Deze hebben jullie vast al eens voorbij zien komen. En ik ben fan!

Waarom ben ik fan? Het is nagellak die snel droogt, maar één laagje nodig heeft en een ontzettend mooie glans heeft. Al helemaal wanneer je de top coat gebruikt. Daarnaast blijft hij extra goed zitten door de base coat. Drie stappen die je na elke hand achter elkaar kunt doen voor een prachtig resultaat. Afhankelijk van je werk, activiteiten etc. blijft deze nagellak erg mooi zitten. Zo heb ik tijdens mijn vakantie geen één keer mijn nagels opnieuw gedaan. Teennagels blijven helemaal lang zitten. Zo hoef ik er bijna 3 weken niet naar om te kijken. Easy toch? En zo heb je toch op elk moment verzorgde voetjes.

Zelf vindt ik de Delucious (rood), Wakey wakey (caramel) en No batteries included (ivoor) kleuren het allermooist. Wat een leuke namen ook hé! De delucious rood is ook wel een kleur die ik vooral in de winter het snelst draag zoals ik al eerder beschreef. Met de feestdagen ga ik zeker All skill, no luck uitproberen ;)

Ik ben benieuwd wat jullie van deze nieuwe collectie vinden..

Wat is jouw favoriet?

Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten