donderdag 19 oktober 2017

The new MAGIONI pizza is there.. Pumpkin!

MAGIONI. De ondertussen welbekende maker van de lekkerste en gezondste pizza's in Nederland komen met een nieuwe variant: de pizza bodem van POMPOEN! De nieuw gekozen smaak voor dit seizoen. Voor de trouwe volgers.. die weten ondertussen allang dat ik gek ben op pompoen en dit stiekem dagelijks zou kunnen eten. Niet geheel onlogisch dat deze pizzabodem van pompoen mij gelijk aansprak. Nu was ik, als één van de meiden uit de 'pizzasquad', al gek op de bodems en pizzavariaties van Magioni, maar ook deze heeft mij niet teleurgesteld. Zowel de kant- en klare pizza variant, spicy pumpkin als de bodem zonder topping. Beide een blijvertje. Benieuwd hoe ik mijn bodem belegde?

Wat heb je nodig voor 1 persoon?
1 pumpkin pizza bodem van Magioni
1 blikje tomatenpuree
50 gram gerookte zalm
2 plakjes á 15 gram geitenkaas
1/3 aubergine
4 kleine champignons
rode ui
Italiaanse kruiden
knoflookkruiden
peper

Stap voor stap
1. Verwarm de oven voor zoals op de pizza verpakking staat aangegeven
2. Bestrijk de pizza bodem met tomatenpuree
3. Snijd de groenten in gewenste grootte
eventueel kun je de aubergine, champignons en ui even kort voorbakken
4. Beleg de pizza met al de ingrediënten. Verdeel dit een beetje netjes en doe dit laag op laag.
Leuk voor de foto op Instagram ;) Of doe lekker wat jij leuk vindt haha.
5. Maak het af met de kruiden en doe pizza voor ongeveer 10 minuten in de oven
6. Klaar om te snijden en happen maar! Ohja, vergeet niet te blazen.
Bye!

Tot slot: net zoals alle andere Magioni varianten is deze pumpkin pizza bodem onder andere te verkrijgen bij Albert Heijn. Voor ideeën of inspiratie, klik dan nog even hier om naar de website van Magioni te gaan.

Eet smakelijk guys!

Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten