zaterdag 9 september 2017

Nieuw! Alpro Sojadrink Ongezoet

Liefhebbers van sojamelk opgelet.. Er is weer een nieuwe variant van de geweldige Alpro-productlijn op de markt, Alpro Sojamelk ongezoet. Ik ben zelf echt een groot voorstander van het gebruik van sojamelk en/of amandelmelk. Dagelijks gebruik ik dit minstens een keer door mijn favoriete kaneel-melk-koffie. Heerlijk! Daarnaast is het perfect voor in smoothies, havermout, recepten etc. De ongezoete variant soja melk is super laag in kcal, die ik stiekem niet eens mee tel in My fitness pall, zonder suikers en ook nog eens lekker! Wat wil een mens nog meer..

Wat is het verschil? 
Ik vond het meteen opvallend dat de structuur van deze sojamelk niet veel veranderd is. Je ziet vaak dat het product, wat minder suiker en/of vet bevat, minder romig en smaakvol is. Dat is bij deze variant totaal niet het geval. Logisch, mits je de smaak natuurlijk niet vergelijkt met halfvolle- of volle melk. Nu was ik standaard al vaste gebruiker van een aantal producten van Alpro, maar deze gaat ook zeker bij de favorieten op het boodschappenlijstje.

De Alpro Soja drink bevat hoogwaardig plantaardige eiwitten en is vrij van gluten. Daarnaast is suiker het uitgangspunt voor Alpro. Ze proberen de voedingswaarde steeds meer te optimaliseren. Zo bevat 100 ml soja melk ongezoet 0,0 gram suiker. Vergeleken met 100 ml halfvolle melk, waar 4,6 gram suiker in zit, is dit een groot verschil. Fijn hé?!

Als je hem in de supermarkt ziet staan dan moet je deze zeker even aan je winkelmandje toevoegen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten