maandag 21 augustus 2017

Paleo Cocounut Crunchy - My Muesli

Waarschijnlijk zijn jullie ondertussen wel bekend met de muesli van My Muesli. Ik ben fan, dus ik schrijf hier graag nog even waarom. Ik heb zelf al meerdere smaken en combinaties mogen proberen en het leuke is dat My Muesli steeds met nieuwe varianten komt. Je kunt dus kiezen uit heel veel verschillende soorten.
Daarbij is er onderscheid gemaakt in verschillende eetpatronen en rekening gehouden met verschillende (product/eet-) voorkeuren.
Zo heb je speciale muesli's voor sporters, voor chocoladeliefhebbers, low carb muesli's, paleo muesli's etc.. En daarnaast kun je ook helemaal naar eigen wens je muesli samenstellen. Te leuk toch?! Zo kun je lievelingsingrediënten toevoegen. Perfect als je bijvoorbeeld zoals mij geen rozijnen of gedroogd fruit erdoor wilt hebben. Voor ieder wat wils!

Dit keer testte ik de Paleo Coconut Crunchy
Deze muesli is perfect voor iedereen die geen granen eet of de inname van koolhydraten wil verminderen. De paleolithische voedingsstijl, ook wel bekend als het steentijd-dieet, focust zich op het eten van voedingsmiddelen die natuurlijk en onbewerkt zijn. De basis van de Paleo-Crunchy bestaat grotendeels uit extra krokante en bij lage temperatuur gebakken noten en zaden. de noten-mix is verrijkt met grove kokossnippers en gevriesdroogde bessen. Erg lekker! Zeker één van mijn favorieten. Vooral door de heerlijke pure cacao smaak.

Zelf vindt ik het heerlijk om muesli te eten na het sporten met wat kwark als post-workout meal. Ook een klein beetje muesli als crunch bovenop mijn havermout is een echte aanrader. Probeer maar eens. Zeker in combinatie met een klein beetje onbewerkte pindakaas/notenpasta. Deze smaak van my muesli past ook heel goed bij deze producten.

Neem zeker even een kijkje op de website van My Muesli als ik jou ook enthousiast heb gemaakt. En ohja, je kunt ook een speciale muesli samenstellen en deze weggeven als kadootje aan een vriend of vriendin. Super leuk toch?!


Liefs, Yvonne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten