dinsdag 12 juli 2016

Zomerkriebels...


















Deze maandag was het dan ook eindelijk officieel vakantie voor mij..
Het weer deed nog niet echt mee, maar afgelopen weekend was het gelukkig lekker zonnig.
Aankomende zondag ga ik op vakantie naar Spanje, dus ik heb heerlijk een weekje thuis om alles te doen wat ik nog wilde. En natuurlijk even uithijgen van de toch wel stressvolle laatste weken school.

Ik ben blij dat het er even op zit. Even lekker niks aan het hoofd. Al krijg ik wel lichtelijke kriebels als ik denk aan mijn afstudeerperiode. Toch spannend, het laatste jaar waarin je al je kennis mag bewijzen. Maar voor nu, ontspanning!

Ken je dat? Van die dingen die al heel lang in het hoofd zitten, maar je eigenlijk altijd uitstelt.
Simpelweg door tijdgebrek en omdat eigenlijk andere dingen op dat moment urgenter zijn.
Zo wil ik graag mijn kleding kast nakijken, mijn kamer een andere twist geven, foto's laten printen, een schoenrekje verven, mijn auto wassen, meer bloggen, vriendinnen zien enz..
Deze dingen staan dus komende week op mijn To do list.
Ik ben tegenwoordig gek op lijstjes.
Het maakt mijn leven echt zo veel minder chaotisch.

Maar goed, laatste week voordat ik in bikini ga, dus ook de trainingen en mijn voeding gaan hard door. Ik doe nog even net een tandje harder mijn best en las wat extra wandelingen als rustige cardio in.Ik ben eigenlijk tevreden, maar het had zeker nóg beter gekund.
Al moet je soms ook gewoon tevreden zijn met wat het al is.
Ik heb afgelopen weken genoten van een paar hele gezellige weekenden, inclusief drankjes en lekker eten, en dat is toch iets wat ik ook steeds belangrijker vindt.
Geniet van het leven, want het is maar veel te kort.

Fijn week lieve volgers!
Ik hou jullie op (vakantie) hoogte :)

Liefs, Yvonne


2 opmerkingen:

  1. Ik had precies hetzelfde gevoel aan het begin van mijn vakantie! Geniet ervan ;)

    BeantwoordenVerwijderen