vrijdag 13 mei 2016

Trainen in de 'Hub'
























Ja.. ik moet eerlijk zijn, toen ik werd uitgenodigd om een kijkje te komen nemen in de Changing Life Hub, stond ik te springen. Esmee (@esmeetrouw) en ik waren na alle verhalen en foto’s al een tijdje nieuwsgierig. Toen de uitnodiging dus kwam, was er weinig twijfelen aan. WIJ KOMEN. Een week later stonden we voor de deur in Amsterdam.

We werden warm ontvangen door Remco Kroes. Echt onbekend was het allemaal niet, want stiekem ken je elkaar al een beetje van Instagram. We begonnen met een gezellige rondleiding door heel het gebouw. Changing life bestaat namelijk niet alleen uit het gym gedeelte. Tom Barten en heel zijn team werken hard achter de schermen om alles draaiende te houden. En geloof mij, het is veel groter als dat het op foto’s lijkt.

Tijdens de rondleiding vertelde Remco natuurlijk ook over het ontstaan van de ‘Hub’. Het begon allemaal met het idee van Personal Body Plan, wat inmiddels door talloze mensen wordt gevolgd. Ik denk ook niet dat ik dit nog hoef toe te lichten. Erg tof om met eigen ogen te zien hoe dit allemaal in elkaar zit. Want, wat is het populair. Iedereen wil tegenwoordig de beste versie van zichzelf. En ik, als fitness fanaat, begrijp dat wel. Hoe leuk is het om samen met mensen te zijn die dezelfde doelen, interesse en leefwijze hebben als jij. In de Changing Life Hub komt dit allemaal samen. De sfeer is zo relaxt. Iedereen traint en werkt hard aan zijn doelen en niemand kijkt elkaar raar aan. Dat is wat ik merkte tijdens het trainen. Iedereen is gemotiveerd. Daarnaast staan verschillende personal trainers paraat om jou te helpen, en aanwijzingen te geven waar nodig. Dat is zo fijn. Ook al ben je geen beginner, het is toch fijn als iemand je houding even checkt of er ervoor zorgt dat jij net die extra herhaling nog maakt. Zo haal je het beste in jezelf naar boven en dat is natuurlijk wat we willen.
Na de training kun je jezelf ook nog eens opladen met een heerlijke Doormeal (inmiddels landelijk verkrijgbaar!). Gemaakt door onder andere, Nigel (@chefmetlef) in de doormeal kitchen, pal naast het sportgedeelte. Daarnaast is er plek, uitkijkend op de gym, om lekker te chillen of aan het werk te gaan. Kortom, het kan allemaal in de Changing Life Hub! En ohja, vergeet de prachtige selfie spiegel in de kleedkamer niet. Geen echte workout zonder foto, nietwaar?!;)
Ze mogen trots zijn op wat het nu is en ik denk dat het zich nog wel met leuke dingen gaat uitbreiden.

Benieuwd geworden of wil jij ook een keertje trainen in de ‘Hub’? Je kunt je inschrijven om voor 7 dagen gratis te komen trainen!

Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten