vrijdag 27 november 2015

Update week 11 - Reverse diet






















We zijn inmiddels alweer drie weken verder.. tijd voor een nieuwe update!
Week 11 om precies te zijn. 
En het einde is inmiddels wel een beetje in zicht.
Vorige week ben ik gestopt met het verhogen van mijn marco's, en voor nu houd ik deze hoeveelheden ook even aan. 
Voor mij is het na 11 weken lang wel even genoeg. 
Mijn doel was om voor mijn behoefte weer tot een 'normale' calorie inname te komen, en dat is gelukt. Hier ben ik erg blij mee en ik voel mij daarbij inmiddels zoveel energieker. 

Daarnaast is deze hoeveelheid geschikt voor het opbouwen van spiermassa en dat is waar ik aankomende periode ook voor train. 
Ik train dus zwaar, maar doe daarnaast iets aan cardio om mijn vet percentage in de hand te houden.
Dit doe ik door middel van fietsen of lopen. Ongeveer 20 minuten per training op een normaal tempo.
Helaas heeft mijn lichaamstype dat nodig. Dit is namelijk niet voor iedereen nodig. 
Dit heb ik iets aangepast, omdat ik merkte dat mijn lichaam veel vocht begon vast te houden en ik toch nog graag wat lijntjes wil zien. Dat werkt namelijk bij mij heel goed als motivatie, haha.

De weegschaal is nog steeds niet echt veel veranderd, maar ik merk wel dat mijn lichaam wat meer 'chubby' is. Echt niet schikbarend, maar als je je lichaam iedere dag kritisch bekijkt en foto's van een paar weken terugkijkt, zie ik toch wel een verschil. 
Dit is natuurlijk ook wel logisch bij een verhoging.
Ik voel mij dus niet meer zo strak in pak als voorheen, maar gelukkig voel ik mij daar nog helemaal niet zo slecht bij. Trainingen gaan goed, mijn voeding is optimaal en dit merk ik erg goed in het dagelijks leven. Mijn humeur is beter geworden en daarnaast heb ik meer energie voor andere simpele activiteiten. 
Wel heb ik nog steeds het gevoel dat ik de hele dag door aan het eten ben. Niet erg, want ik ben inmiddels aardig gewend aan de hoeveelheden. 

Mijn macro's voor nu:
240 gram koolhydraten
40 gram vet
150 gram eiwitten

Ik ben benieuwd of er aankomende weken nog iets gaat veranderen aan mijn lichaam. 
Aanpassingen maak ik aan de hand van veranderingen op de weegschaal, en natuurlijk is het zicht in de spiegel #selfiegame de beste manier om te vergelijken. De weegschaal berekend natuurlijk niet alles nauwkeurig, waaronder geen spiermassa, hoewel dit wel voor mij van belang is. 
Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Concentrate on squeezing the muscular tissues coupled the spine together while you are on the concentric time period. At this point you are sure of the pros that are the way that can be done Power Precision that correctly. Any pull-up is done using a pull-up tavern through an overhand grasp, mainly because it train locomotives the forearm to ensure can also be an. .

    http://www.healthybeats.net/power-precision.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. angle every league making sure your hands are air on the of granola bars are they Pre Jym going to bed mattress actuallyhaha wrong information which is why I actually wear the dress wraps and you don't have yet to make sure reinforce our legal little bit back see not working as .


    http://t-rexmusclefacts.com/pre-jym/

    BeantwoordenVerwijderen