donderdag 26 november 2015

NEW! - Açaico producten




















Een nieuw product dat jullie misschien nog niet kennen, maar wel al te koop is.
Onder andere bij de Jumbo supermarkten en binnenkort ook op vele andere plaatsen. 
Ik had de geweldige luxe om al deze producten van açai te mogen proberen.
Ze hebben een uitgebreid assortiment met onder andere; bevroren fruit, smoothies, sappen, muesli en jawel.. ijsjes!
Het merk staat bekend om zijn açai bes en is benoemd als s'werelds beste superfood. 
Dat klinkt in ieder geval al goed.

De Açaico drank
Een makkelijk drankje om mee te nemen en super voedzaam. 
Het is rijk aan aminozuren, mineralen, anti-oxidanten en omega vetzuren. 

De drankjes zijn in verschillende smaken te verkrijgen; naturel, sinaasappel &grapefruit, passiefruit & ananas en banaan. 

De naturel versie vond ik verrassend smaakvol. Je zou zeggen naturel, maar de smaak is zoet en heel anders dan bestaande sapjes. Hij deed mij ook een beetje denken aan appelsap, alleen dan meer met rood fruit. Ik heb ze allemaal geproefd, maar de naturel was dan toch wel mijn favoriet. En ik denk dat vele deze lekker zullen vinden. Het is een heerlijk verkoelend drankje.

De Açaico frozen packs
Dit was een hele fijne voor mij persoonlijk. Ik ben namelijk groot gebruiker van bevroren blauwe bessen. Ik eet ze iedere dag door mijn havermout. Jullie kunnen dus al raden wat ik hier van vindt. Super lekker en ik kan er geen genoeg van krijgen. Daarnaast zijn ze wat lager in calorieën dan de meeste fruit soorten. Dit zorgt voor een goed gevuld bakje. Ook handig dat het fruit niet kan bederven. Zo heb je altijd gezond fruit bij de hand. 

De Açaico na tigela met muesli
Een kant- en klaar product dat je gelijk kunt opeten. Super easy en te verkrijgen in ook vier varianten; naturel, banaan, mango en aardbei. Ik had hiervan de naturel smaak om te testen. 
Ik vond dit echt heel erg lekker. Net een soort ijs, alleen dan een dikke smoothie bowl. Het vult erg goed en heeft een soort romige structuur. Zeker een aanrader!
















De Açaico chocolade ijsjes
Jaaa... ijsjes. Wie is daar nou niet gek op? Ik ben toch wel groot fan! En al helemaal van deze variant. Het heeft een heerlijk chocolade laagje aan de buitenkant en ook de binnenkant is om te smullen. 
Ook hiervan had ik de naturel variant, maar de ijsjes zijn ook te verkrijgen in aardbei en mango. 
Ik zou deze dus graag nog willen proberen. Deze zomer wordt het inslaan. 

Wat zijn nu de voordelen van deze producten?

-Açai is rijk aan gezonde anti-oxidanten
Deze anti-oxidanten zijn belangrijk voor je immuunsysteem en zorgen ervoor dat essentiële vitaminen zoals A, E, D en K beter worden opgenomen in het lichaam. 
-Het vormt dus een natuurlijk bescherming tegen ziektes
-Het versterkt de spieren bij zwaardere fysieke activiteit
Door de aanwezige aminozuren versterkt het je spieren en ondersteunt het de spieropbouw.
-Het verhoogt je energie level
De verschillende producten bevatten voldoende voedingswaarde voor meer energie.
Gebruik de producten als tussendoortje, maar eventueel ook als toevoeging aan je ontbijt. 

Ik ben erg tevreden over al deze producten. Vooral de smaak is zeer aangenaam. 
Sommige drankjes waren voor mij net iets te zoet, maar dat is iets dat ik minder gewend ben. 
De ijsjes en de tigela met muesli zal ik zeker vaker kopen. Hopelijk zullen deze producten ook snel te koop zijn binnen scholen. Op deze manier kunnen kinderen/studenten toch kiezen voor een makkelijke, maar wel gezonde snack tussendoor. 
Ook benieuwd geworden? Ga snel naar de Jumbo en probeer het uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten