donderdag 12 november 2015

Gegrilde wraps





















Deze wilde ik al een hele tijd proberen.
Wraps, maar dan anders. 
Gegrild! Daarvoor gebruikte ik simpelweg mijn tosti ijzer.
Benieuwd hoe je het maakt?
Klik dan snel verder..

Het was een heerlijke lunch en in no-time klaar. 
Ik maakte de wraps in twee varianten.
De ene vegetarisch, met gegrilde groente van paprika, wortel en aubergine.
En de ander maakte ik met de nieuwe variant hüttenkäse, met peterselie en bieslook van het merk Danone. Ook hier deed ik wat van mijn groentes bij. 
Beide waren echt heel erg lekker. 

Ingrediënten voor 1 persoon: 
-2 volkoren wraps
-wat gegrilde groentes 
*je kunt ook on-gegrilde groentes gebruiken, want de groente warmt vanzelf op onder het tosti ijzer
-80 gram hüttenkäse peterselie en bieslook 

Beleg beide wraps op jou manier en doe ze voor ongeveer 5-7 minuten onder het tosti ijzer. 
Eet Smakelijk!

Geprobeerd? Laat het mij weten of tag @fitfoodhealthyvonne op instagram!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten