dinsdag 20 oktober 2015

Review - Power Butter - Body & Fit





















Alle pindakaas liefhebbers opgelet!!
Dit is er weer eentje, die je aan je winkelmandje bij Body & Fit moet toevoegen..
De biologische Power Butter 

Deze pindakaas bevat maar liefst vier verschillende soorten noten: pinda’s, cashewnoten, amandelen en hazelnoten. De ultieme noten koning! Het is rijk aan goede vetten en hoog eiwitten.
De consistentie en smaak is zo lekker! Wat zachter en romiger als normale pindakaas. 

Ik eet altijd twee rijstwafels pindakaas na mijn training als post-workout. Zo lekker vind ik dat. Klinkt stom, maar ik kan hier dan ook echt naar uit kijken tijdens mijn training. Mijn potje is daarom (oeps) helaas al bijna weer op. Maar die wordt zeker weer aangevuld.

De pindakaas bevat geen crunchy stukjes, maar is wel van 100% pure noten. 
Daarnaast  geen onnodige toevoegingen. Wel moet je even goed roeren voor gebruik, anders zit je met alleen een laag olie op je bammetje/rijstwafel. 
Je kunt de pindakaas ook goed gebruiken in bak-recepten, over je havermout en in shakes. 
Heerlijk voor na het sporten, om je lichaam weer van energie te voorzien. 
Als je eiwit shakes drinkt, probeer je shake eens te mixen met amandelmelk en een eetlepel van dit spul. Echt HEERLIJK! En natuurlijk nog steeds super gezond.

Per potje van 250 gram betaal je 2,69. Je kunt hem via deze link hier bestellen.

De voedingswaarde vind je hieronder..



*klik op het plaatje voor een grotere uitvoering;)


Ik zeg proberen maar… 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten