woensdag 3 juni 2015

MY PROTEÏN- Peanut Butter

























Ohhh deze wil ik graag met jullie delen.
Wat is dit een lekkere pindakaas zeg!
De pindakaas van My Proteïn. 

En dan zoveel in één emmer.. een emmer? 
Ja echt! Dit emmertje bevat maar liefst 1 kg pindakaas..
Een HELE kilo! Ik heb het nog niet eerder gezien.
Daar kan je dus wel even mee vooruit. 
Al is dit stiekem mijn tweede emmertje al (Oeps!)
Super handig voor de groot gebruikers van pindakaas. 

Zelf vind ik het een heerlijke bron van vet om te gebruiken in mijn voeding. 
Deze bevat geen zout, suiker of palmolie. 
Een groot voordeel in vergelijking met de vele pindakaas potjes. 
Dit is een pindakaas die echt de smaak van een pinda heeft. 
Dit komt omdat er geen toevoegingen zijn gebruikt en de pindakaas puur bestaat uit 100% natuurlijke pinda's. De pindakaas kost 4,99 per stuk. 
De prijs/kwaliteit verhouding vind ik dus echt top!
Je krijgt super veel voor een hoog waardig product. 

Daarnaast bevat deze pindakaas niet zo veel olie, waardoor het product beter mengt en niet van bijvoorbeeld je rijstwafel afglijd. 
De structuur is zacht, (ik had de smooth versie), maar precies dezelfde pindakaas is ook te bestellen in crunchy. Die ga ik dus zeker volgende keer ook uitproberen. 

De pindakaas zit in een goed afsluitbare plastic verpakking. 
Je kunt het natuurlijk als beleg gebruiken, maar ook kun je deze pindakaas goed gebruiken in recepten om mee te bakken of in shakes. 

Kortom; een aanrader! 
Als jij van pindakaas houd, dan moet je deze zeker een keer bestellen.
Dit kan via deze link: My proteïn
Heerlijk van smaak, hoog in kwaliteit en ook nog eens veel inhoud. 
Daar houden, 'wij', Nederlanders van!

Pindakaas: Image 01Voedingswaarde per 100 gram:
Energie: 2402kJ  Energie: 579kcal
Eiwit: 29.6g 
Koolhydraten: 11.6g 
(waarvan suikers): 5.9g 
Vet: 46.0g (waarvan verzadigd): 8.2g 
Vezels: 8.5g
Meervoudig onverzadigde vetzuren: 14.3g
Enkelvoudig onverzadigde vetzuren: 21.1g


Geen opmerkingen:

Een reactie posten