zaterdag 2 mei 2015

Maak kennis met; Honey & More




















Jaaa... dit keer iets anders als de supplementen die ik vaak test.
Deze keer test ik producten van het bedrijf Honey & More.
Kennen jullie dit al? Even kennismaken..
Honey & More is een online winkel waar ze rauwe honing, natuurlijke oliën, natuurcosmetica en nog veel meer verkopen. Klinkt leuk toch?!
Natuurlijk test ik voor jullie de gezonde eetbare producten, want hé 'wij' zijn healthy, doen aan sport en moeten daarom goed voor ons lichaam zorgen. 


Producten Honey & More
Ik kreeg dus thuis deze onwijs schattige glazen potjes toegestuurd met daarin de rauwe heidehoning, bijenpollen en kastanjehoning. 
Veel mensen gebruiken tegenwoordig honing ipv suiker in gerechten, recepten en vooral zelfgemaakte baksels. Natuurlijk blijft honing ook heerlijk op een ouderwets broodje of door de thee. 
Zelf gebruik ik normaal Agave Syrup en ik was dus erg benieuwd naar de smaak en voordelen van deze twee honing soorten. 
Bijenpollen heb ik zelf nog nooit gebruikt dit was dus helemaal nieuw voor mij.

Wat zijn de voordelen
De heidehoning zit vol met antioxidanten die het lichaam beschermen. Het is een volledig natuurlijk product waaraan niks extra's word toegevoegd. De smaak is echt heel erg lekker. Heel zacht, maar ook zoet tegelijk. Het is echt een hele dikke structuur waardoor het een vol gevoel in de mond geeft. Zeker door de thee vond ik hem persoonlijk lekker. 
De heidehoning kost 8,95 per potje van 250 gram en is makkelijk te bestellen via de site.  


Ook de kastanjehoning was heel lekker en had een beetje dezelfde structuur als de heidehoning. De smaak was wel heel anders. Je kon de kastanje heel goed proeven en dit gaf een speciale unieke smaak aan de honing. Ook de kastanjehoning bevat veel antioxidanten, maar is daarnaast rijk aan ijzer, vitamine B en vitamine C. Het heeft dus een positief effect op je immuunsysteem en algemene gezondheid. De honing kost 5,50 per potje van 120 gram. 

De bijenpollen.. de zogenoemde superfood. Deze zullen meerdere van jullie wel kennen. Eerlijk gezegd vond ik de smaak niet zo heel erg lekker, maar eenmaal door mijn kwark was het goed te doen. Het heeft een soort schuim structuur en is dus niet hard. Het is een volledig natuurlijk product zonder toegevoegde ingrediënten. 
De bijenpollen zorgen voornamelijk voor een betere opname van eiwitten. Het product kun je dus ook het beste combineren in de ochtend bij je kwark, yoghurt of fruitsmoothie. Hierdoor proef je de smaak ook minder. Je gebruikt ongeveer een eetlepel per dag. De kleine pollen bevatten vitaminen, mineralen en verschillende enzymen die dus een positief effect kunnen hebben op het lichaam. De bijenpollen kosten 6,75 per potje van 120 gram. 

Hou je van zoet, honing en natuurlijke producten dan is Honey & More helemaal iets voor jou!
Bekijk hier de site: http://www.honeyandmore.nl/ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten