dinsdag 5 mei 2015

la-la-legdayyyyyy


























Hier heb ik er weer eentje hoor..
Een nieuwe benen/billen workout.
En ja, spierpijn gegarandeerd de volgende dag. 

Dus of je beentjes er blij van worden? Ik denk het niet, maar mooi worden ze wel haha.
Vooral je hamstrings gaan het zwaar te verduren krijgen. 
Ik train zelf twee keer per week mijn onderlichaam waarbij ik de ene keer vooral op mijn quads focus en de andere keer meer op mijn hamstrings. Dit was dan voor mij ook meer een hamstring training. 
Daarbij train je met deze oefeningen natuurlijk je benen en billen in het algemeen.
Het geeft strakke, getrainde en mooi gelijnde benen. 


4x 12 Stiff leg deadlift
3x 8 Sumo deadlift 
3x 12 Kick backs 
3x 12 Hip trust 
3x 12 Skater lunge 
3x 12 But blaster 
3x 8 Leg curl

Het is verstandig om voor dat je start even 10 minuten op te warmen. Op de fiets of loopband, zodat je lichaam goed warm is. Dit voorkomt vervelende blessures. 
En ik zeg alvast SORRY voor de spierpijn..

Succes dames! Jullie kunnen het!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten