donderdag 30 april 2015

Yvonne's eetpatroon
























Vandaag een blogje over hoe mijn eten er op dit moment ongeveer iedere dag uit ziet.
Nog steeds krijg ik hier veel vragen over, dus het werd tijd jullie weer eens in te lichten.
Ik eet nog steeds 6 maaltijden op een dag, waarvan iedere maaltijd met eiwitten.
Bedenk hierbij dat ik 6 keer in de week intensieve kracht training doe en op dit moment ook veel cardio. Voeding is voor iedereen anders. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. 
Neem dus niet zomaar precies dit over.  

Voor mij werkt dit fijn en makkelijk, maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden. 
Daarnaast heeft iedereen andere doelen en zit ieder lichaam anders in elkaar. 
Deze producten kunnen misschien bij jou wel helemaal geen resultaat geven. 
Binnenkort een uitgebreidere blog met daarin mijn macro's en hoe ik er nu voor sta. 
Mijn eten is vooral clean, veel groente, hoog in eiwit en zonder sauzen. 
Vrij saai dus, maar ik ben niet anders gewend en heb er geen problemen mee. 
Daarbij drink ik alleen water, spa rood, thee en koffie. 

Ontbijt:
Havermout
1 schep eiwit poeder

Post-workout (na het trainen):
1schep eiwit poeder
Rijstwafels met Crunchy peanut butter (body & fit shop)

Lunch:
Tonijn met groente
Cashewnoten/amandelen

Tussendoor:
koolvis of gekookte eieren
Cashewnoten/amandelen

Avondmaaltijd:
Kip/tonijn/koolvis met groente
Zoete aardappel/quinoa

Voor dat ik ga slapen:
Hüttekäse /magere kwark

Dit was mijn schemaatje. Vaak wissel ik tussen deze maaltijden af en ik probeer veel te variëren in groentes. Bij mij zorgt dat echt voor de volume. Ook gebruik ik producten als eiwit repen, zalm, zilvervliesrijst en blauwe bessen/rode vruchten. 

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien en geeft het jullie wat inspiratie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten