dinsdag 3 maart 2015

Review; Questbars






















Hallo daar.. 
Tijd om het weer eens te hebben over een eiwitreep.
Deze keer de O zo bekende Questbars.
Ik zie ze overal op instagram verschijnen, dus ik moest ze natuurlijk ook hebben. 
Sinds een tijdje ook te verkrijgen via Body & Fitshop.

Vaak zijn de mooie foto's van questbars met hele blije gezichten. 
Dé reden voor mij om ze ook te testen. 
Eerlijk gezegd lag mijn verwachting hoog.
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand gezien die niet tevreden was.
Dus ik dacht; kom maar op! Ik lust wel zo'n heerlijke questbar.
Toen ik ze bestelde had ik het eigenlijk moeilijk. Zoooooo veel lekkere smaken waaruit ik kon kiezen.
En de verpakkingen zelf zijn al te leuk om naar te kijken met al die kleurtjes.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Chocolate Brownie smaak, omdat ik denk dat veel mensen daarvoor zouden kiezen. Daarnaast is mijn vriend brownie fan, dus die liet ik ook even mee testen.
Zelf ben ik geen grote chocolade fan, dus hopelijk kon deze bar mijn mening veranderen. 

Eerlijk gezegd vond ik ze tegen vallen. Voedingswaarde van deze bar zijn wel echt top.
Laag in koolhydraten, hoog in eiwitten en mét vezels.
Toppertje op de verpakking dus!
De structuur van deze bar vond ik apart. Heel plakkerig aan je tanden.  
De smaak daar in tegen was wel echt lekker. En dat is voor mij (als niet-chocolade fan) al best een wonder. Mijn vriend vind ze het einde. 
Ik denk dat als je chocolade fan bent, dat deze wel echt in de smaak vallen. 
Al hoewel mijn vriend de structuur ook niet helemaal geweldig vond.
Later hebben we ze geprobeerd nadat ze in de magnetron waren geweest.
Ja mensen, je kan ze opwarmen en trouwens ook in recepten gebruiken. 
Multi-functioneel dus eigenlijk.
Maar ik moet dus zeggen, de structuur vond ik dan al veel beter en lekkerder. 
Heerlijk warm. Echt een beetje brownie effect.
Een aanrader is het wel, maar zo geweldig als iedereen erover praat vond ik ze persoonlijk ook weer niet. Blijft een kwestie van smaak. 
Ik ga zeker nog eens een andere smaak bestellen, want ze maken me wel benieuwd.

Heb jij ze al geprobeerd? 
Laat me weten wat jij vind van deze eiwitrepen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten