zondag 15 maart 2015

Legday....

























Vandaag was het weer tijd voor de
benen/billen.
Voor degene die het ondertussen nog niet weten; ik train mijn benen 2 keer in de week, waarvan ik 1 keer focus op mijn quads en 1 keer focus op hamstrings. 
Zo train je beide kanten van je benen en krijg je die mooi getrainde vorm. 
Het was erg druk in de sportschool, dus ik moest een beetje afwijken van mijn schema. 
Dit was uiteindelijk wat ik gedaan heb:

Ik ben begonnen met 10 minuten fietsen om mijn lichaam even op te warmen.

3 x 20 leg extension (licht gewicht)
4 x 12 squats (55 kg)
3 x 20 leg press (80 kg)
3 x 12 standing hamstring curl (20 kg)
3 x 20 box step ups (per been en met 3kg dumbells in mijn handen)
2 x 8 Pistol squats (per been)

Normaal doe ik minder herhalingen bij sommige oefeningen, maar ik heb het dit keer even anders gedaan om mijn lichaam uit te dagen. Het werkte erg goed en ik voelde mijn benen aardig branden
Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten