woensdag 25 februari 2015

Proteïn Cookies




















Banaan, chocola en eiwitten.
Prima combinatie voor sporters zoals 'wij' toch?!
Oké, de chocola is niet helemaal clean, maar laten we eerlijk zijn.. 
iedere vrouw heeft af en toe behoefte aan chocola (exept for me, want ik ben helaas niet zo'n chocolade fan).
Maar ik kan je verzekeren, hier in huis zijn ze vaak erg blij met mijn bak-kunsten. 
En mijn gemaakte koekjes waren dan ook zo op.
Echte aanrader dus!

Ingrediënten voor 6/7 koekjes:
3 banaan
1 schep eiwit poeder (30 gram) ( je kunt eigenlijk elke smaak gebruiken)
135 gram havermout
1 tl bakpoeder
40 gram pure chocola of cacao nibs

Bereiding:
Verwarm de oven voor op 180 graden.
Hak de chocola een klein beetje fijn met een scherp mes. 
Prak de bananen met een vork plat en mix de rest van de ingrediënten door elkaar in een kom.
Leg ze daarna in koekjes vorm op een bakplaat.
Daarna kunnen ze voor ongeveer 20 minuten de oven in.
Smullen maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten