donderdag 1 januari 2015

Mijn 'fitness' goals




















Doelen, voornemens, we hebben ze allemaal.
Maar wat zijn mijn doelen voor het komende jaar en wat zou ik nog willen veranderen.
Ik hoor jullie denken. Wat zou zij nou nog kunnen veranderen. 
Oké, qua roken, gezond eten en bewegen zit het wel goed.
Maar ik heb het over kleine doelen die realistisch zijn om te behalen en die ervoor zorgen dat je gemotiveerd en gefocust blijft. Want dat is belangrijk om vooral beweging leuk te maken en vol te houden. Voor mij liggen deze doelen vooral op fitness gebied. 
Hieronder vindt je het lijstje.
Misschien voor jou ook wel een goed doel om je op te focussen dit jaar.
Laat je inspireren...

-halve marathon rennen

-10 pullups (zonder hulp, band of apparaat)
-65 kg squat
-shredded as f****k inclusief abssss
-meer cheatmeals
-meedoen aan de obstacle run/ mudmasters
-nog meer bloggen
-meer tijd besteden aan school (niet erg onbelangrijk tussen al dat sporten door)
-minder zuivel producten eten
-10 pistol squats
-meer onstpannings momenten inplannen
-meer crossfit lessen

Wat zijn jouw doelen voor dit jaar? Ik ben heel benieuwd. Laat een reactie achter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten