donderdag 11 december 2014

Eet dagboekje




















Hieronder vindt je mijn eet dagboek die ik 3 dagen heb bijgehouden.
Hierin kun je zien wat ik voor een producten op dit moment eet.

Ik ben bezig met het opbouwen van mijn koolhydraten. 
Het zogeheten reverse diet. Wil je hier meer over weten  -> klik hier 
Ik kreeg veel vragen over hoe ik dit nu invul en wanneer ik iets eet. 
Daarom hier mijn eet dagboek. 
Misschien halen jullie hier wat inspiratie uit!

Dag 1
Havermout met mango, soja melk en ½ schep eiwit poeder
-training
Eiwit shake met 30 gram brinta
Bakje magere kwark en  3 rijstwafels met notenpasta
Hüttenkäse met kaneel en zoetstof en 2 rijstwafels
Zoete aardappel met broccoli en pangafilet
Bakje magere kwark met 4 rijstwafels

Dag 2
Havermout met bessen, soja melk en ½ schep eiwit poeder
-training
Eiwit shake met 3 rijstwafels
Quinoa met kip, paprika, tomaat en verse spinazie
30 gram havermout met amandelmelk
Zilvervliesrijst met biefstuk reepjes, ui, courgette en zoete soja
Magere kwark met kaneel en 2 rijstwafels

Dag 3
Havermout met bessen, amandelmelk en ½ schep eiwit poeder
4 rijstwafels met kipfilet
4 ei eiwitten met tomaat, ui en een zoete aardappel
Meergranen wrap met kip, tomaat en avocado
-training
1 eiwit shake met 4 rijstwafels
Hüttenkäse met kaneel en zoetstof 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten