woensdag 19 november 2014

Fitnessguru proteïne reep




















Ik moest ze natuurlijk ook proberen. De proteïne repen van Fitnessguru. 
Sinds kort verzenden ze ook naar Nederland en kun je ze via de site bestellen: www.fitnessguru.com 
Snelle service en ze hebben hele leuke producten. 

Er zijn 7 verschillende smaken;
chocolate crisp, orange chocolate, mint chocolate, coconut, gingerbread, apple pie en banana chocolate. Jaja, heel wat chocolade smaken voor de liefhebbers. 
Ik heb de smaak apple pie gekozen, omdat ik dit een smaak vond die je niet zo snel tegenkomt dus leuk om te proberen. 
Je kunt ze allemaal per reep los bestellen voor 1.90
Dat is fijn, want zo kun je eerst wat uitproberen voordat je een hele doos koopt en het niet lekker vindt. Je kan ze dus ook per doos van 20 stuks bestellen. Dan zijn ze 34.90

De reep heeft een hoge kwaliteit eiwitten. En echt super lekker. De smaak is echt precies appeltaart. Alleen is de structuur natuurlijk anders. Het is een snelle, zeer smaakvolle snack die goed te gebruiken is als snack, maaltijd, en pre- en postworkout. Ik zou hem zelf niet zo snel eten als tussendoor, maar echt voor na het sporten, omdat je dan het meeste profijt uit de reep haalt. Wel is het makkelijk als je geen tijd hebt om te eten en toch eiwitten  binnen wilt krijgen. Een reep bevat 17 gram eiwitten, dus is dan perfect. Het bevat ook nog eens essentiële vertakte aminozuren die belangrijk zijn voor je spierweefsel. Ze dragen bij aan het herstel van je lichaam. En de smaak is echt heerlijk. Daarnaast is deze reep ook nog eens gluten vrij. Dat zie je niet vaak bij supplementen, dus erg fijn voor de gluten intolerante onder ons. 
Ik zou zeker eens een kijkje nemen op de site. De producten zijn erg populair en zien er ook nog eens heel leuk uit. Ik ga deze reep zeker vaker bestellen. Ik vindt ze zelf erg fijn als ik trek heb in iets lekkers. Dan heb ik iets dat smaakvol is en past binnen mijn macro's. 


Voedingswaarden55 g (1 Reep)
Energie220 kcal / 940 kJ
Eiwit17 g
Koolhydraten22 g
Vet7.5 g
Lactose1.1 g

Geen opmerkingen:

Een reactie posten