dinsdag 1 juli 2014

Proteïn & Oreo

Wie wil dit nou niet?
Whey proteïn met de smaak van oreo koekjes!
Proteïn en oreo? Klinkt onmogelijk hé?
en dat niet alleen, er zitten zelf nog stukjes oreo koek in ook.Deze eiwit poeder vond ik echt god-de-lijk!!Zeker een foto en kleine review waard dus.


Hij is van het merk HexaprO. Helaas niet heel goedkoop, maar zeker de moeite waard als je hem tegenkomt.
Je kunt het merk helaas niet overal even makkelijk bestellen, maar als je hem ziet leuk om eens te proberen. 
Ik vindt het leuk om verschillende smaken uit te proberen en veel mensen vragen aan mij welke smaak ik gebruik. Ik heb zelf altijd vanille (Tropics) die ik standaard thuis heb staan. Vanille gaat mij nooit vervelen en is goed te combineren in shakes met groente en fruit. Ook is het een makkelijke smaak om producten zoals eiwitrepen mee te bakken. 
Daarnaast bestel ik dus vaak proef zakjes zodat ik wat afwisseling heb. Ook laat ik vaak via mijn blog of instagram weten hoe de eiwitpoeder mij bevalt. Zodat jullie makkelijker kunnen kiezen. Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar een mening is altijd handig. 
Nog steeds hoor ik vaak dat mensen het niet lekker vinden, maar ik zelf heb nog maar weinig soorten gehad die ik echt vies vond. Misschien moet je er maar gewoon aan wennen. Wie wat wil moet er wat voor over hebben;)
Binnenkort komen er nog meer reviews van verschillende merken en smaken, dus wie weet maak ik het jouw makkelijker een smaak te kiezen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten