zondag 1 juni 2014

Pitch presentaties

Toch stiekem een beetje trots dat ik door mijn klas werd gekozen voor de beste pitch presentatie over mede mijn blog! Hierdoor mocht ik mijzelf en mijn blog vertegenwoordigen voor 15 diëtistes en een zaal vol medestudenten. Heel erg spannend, maar ook heel leerzaam. 
Uit elke klas werd een favoriet gekozen om zijn of haar pitch presentatie te laten zien. 
Deze pitch presentaties gingen over de invulling van onze vrije studiepunten. 
Voor onze vrije studiepunten mochten wij zelf iets bedenken om uit te voeren op het gebied van voeding en diëtetiek. Een project wat jezelf interessant en leuk vind om te doen of waar je meer van wilt weten. 
Ik heb hier dus gekozen om een eigen blog te maken, voorlichting te geven aan kinderen op de basisschool en ik ben in de Yakhult fabriek geweest. Mijn blog was toch wel mijn grote project dat ik al een tijd lang wilde maken. Ik vind het super leuk om andere mensen te inspireren en te motiveren tot een gezondere levensstijl. Blijkbaar kwam mijn presentatie dus goed over. Ik was ontzettend zenuwachtig, maar toen ik eenmaal op het podium stond vond ik het best meevallen. Uiteindelijk heb ik een 7,5 gekregen en eindigde ik op de 5de plek van 10 klassen. Mooi resultaat en super leuk dat ik wat meer bekendheid in het werk veld heb mogen krijgen. Alle klasgenootjes bedankt voor de support en leuk dat vele van jullie bleven kijken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten