zaterdag 3 mei 2014

Review SCITEC pre-workout

Sinds deze week heb ik weer een nieuwe pre-workout. 
Ik vind het fijn om af en toe met een pre-workout te trainen. Het geeft mij net dat beetje extra energie.
Dit keer op aanraden gekozen voor de War machine pre-workout van SCITEC Nutrition.
Deze heb ik besteld bij www.bestnutrition.nl
Het smaakt naar peer en is best lekker te drinken.
Ik heb hem deze week al een aantal keer getest. 
Ik heb hem genomen voor mijn HIIT en kracht trainingen.
Het gaf me veel energie en ik had extra veel zin in mijn training. 
Dit komt waarschijnlijk door de 300 mg aan cafeïne.
Werkt goed, maar als je gevoelig bent voor cafeïne is het geen aanrader.
Deze pre-workout zorgt voor een goed uithoudingsvermogen, een betere bloed toevoer naar de spieren en geeft je de mogelijkheid met meer intensiteit te trainen.
Ik ben in ieder geval tevreden!
Dus wil je graag een pre-workout gebruiken, dit is zeker eentje met goede effecten. 
Binnenkort heb ik de mogelijkheid om een ander product van SCITEC Nutrition weg te geven, dus hou mijn instagram, facebook en blog goed in de gaten. 
Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten