maandag 28 april 2014

Review Vita Coco

Hier is die dan, de review van Vita Coco water!
Het heeft even geduurd, maar vanwege mijn tentamens heb ik nog geen tijd gehad om een review te schrijven. Allereerst ben ik al gek op kokoswater, dus eigenlijk konden ook deze smaken kokoswater van Vita Coco niet tegen vallen. 

Ik had 4 smaken gekregen om te proeven. Naturel, pineapple, orange en acai & promegranate. De naturel en pineapple smaak gebruikte ik zelf al vaker, dus die smaken waren voor mij niet nieuw.
Ik heb ze natuurlijk allemaal gedronken en ik vind ze allemaal super lekker. Vooral als ze heerlijk koud zijn en het zonnetje schijnt. Ik heb ze gebruikt voor na mijn training, omdat kokoswater heel goed is om te hydrateren. Zo vind ik dat je de kokoswater optimaal benut. Ik vind het een drankje dat je de hele dag door zou kunnen drinken. Natuurlijk is het super gezond en deze versie van kokoswater bevat ook nog eens weinig suikers. Altijd belangrijk om te weten natuurlijk;) Wil je weten waar kokoswater allemaal goed voor is, dan moet je bij één van mijn vorige blog berichten onder het kopje fit food kijken. Hier kun je de fijne voordelen van kokoswater lezen.

Met de naturel smaak heb ik een sapje gemaakt, omdat kokoswater ook heel lekker is om te gebruiken in sapjes/smoothies met groente en fruit. Dit geeft een extra frisse zomer touch. De naturel is dan het makkelijkst om te combineren met andere soorten groente en fruit, waardoor de smaak altijd lekker zal blijven. Ik had hem gebruikt in mijn smoothie met ananas, spinazie, peer, bleekselderij en blauwe bessen. Een heerlijke combinatie! Normaal gebruik ik dus gewoon water, maar nu heb ik de water dus vervangen door de kokoswater. Dit pakte heel goed uit. Mijn groene sap smaakte nog lekkerder dan normaal, dus dat ga ik zeker vaker doen! De naturel is dus een echte aanrader voor in sapjes en smoothies.

Nu ik de vier verschillende smaken geproefd heb kan ik toch wel zeggen dat pineapple Vita coco nog steeds mijn favoriet is. De smaak van de ananas is hierin goed te proeven en het is gewoon een hele goede combinatie met kokos. Ook denk ik dat de Orange bij veel mensen in de smaak zal vallen. De acai & promegranate smaak zal minder aantrekken, omdat veel mensen dit meestal een aparte smaak vinden waar ze aan moeten wennen. Maar acai heeft een goed ontgiftende werking op het lichaam, dus misschien een goede reden om deze smaak toch maar eens te proberen.

Ik ben zeker fan van Vita Coco. Het zijn fijne pakjes om mee te nemen, ze hebben een mooi formaat verpakking en ook het her-sluitbaren draaidopje is erg handig. Zo kun je het drankje ieder moment open maken en weer dichtdraaien.
Als je Vita Coco nog niet kent zou ik het zeker eens gaan proberen. Het is een super dorstlesser voor elk moment van de dag en goed te gebruiken voor na het sporten.
Ik ben heel blij met deze kokoswater, want het bevat veel smaak en weinig calorieën. Dat kom ik in ieder geval niet vaak tegen in (fruit) drankjes. Als je bijna alleen maar water en thee drinkt is het wel fijn om een drankje te hebben waar je verantwoord van kan genieten! Hopelijk hebben jullie nu een idee van het product Vita Coco en gaan jullie het uitproberen.

Nogmaals bedankt Vita Coco voor dit heerlijke pakketje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten