zaterdag 5 april 2014

Review Cookie & Cream Smart bar

Genieten na een rondje hardlopen in de zon!
Ik vind hem heerlijk! De smart bar van body en fit shop! Deze reep bevat 15 gram eiwitten en slechts 153 calorieën.
Ook bevat de reep maar 1,5 gram aan suiker.
Deze bar heeft de smaak cookie & cream.
Hij smaakt echt heel erg lekker, alleen vindt ik hem niet echt naar cookies smaken.
Meer gewoon chocolade smaak.
Als je dus echt opzoek bent naar een eiwit reep die naar cookies smaakt, dan zou ik deze niet kiezen.
Wel is het een goed betaalbare bar. Voor 12 repen betaal je € 9,95
Dat is dus best goedkoop in vergelijking met andere eiwit repen.
Ik ben zeker fan en vindt hem erg lekker om te gebruiken na mijn training. Zeker als je zin hebt in iets zoetigs. Ze zijn makkelijk om mee te nemen en zo kun je snel je eiwitten na je training binnen krijgen. 
Have a lovely day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten