zondag 6 april 2014

Leg Killer extreme power workout

Mijn favoriete plek op zondag ochtend! De gym!
Vandaag was het tijd om mijn benen te trainen.
Het was een zware training, maar ik voel me voldaan.
Heerlijk gevoel altijd als je klaar bent.
Wil jij ook trainen voor killer legs?
De zomer komt eraan, dus start vandaag!
Hieronder heb ik mijn training neergezet.

-3 x 15 Leg extension -> licht gewicht, omdat het alleen is om het bloed naar je spieren te laten lopen. Je doet deze oefening in superset met Leg curl, 3 x 15. Ook de leg curl doe je met een licht gewicht om op te warmen. 

-3 x 12 Leg press -> zwaar gewicht. Je doet je voeten eerst laag en smal. Daarna doe je ze laag en wijd. En als laatste doe je je voeten hoog en op normale heupwijdte. 
3 sets per voetafstand, dus totaal 9 sets. 

-3 sets Squats -> zo zwaar je kan. Je begint met 12 reps en dan steeds minder herhalingen. Dus bijvoorbeeld eerst 1 set met 30 kg 12 reps. En daarna 1 set met 30 kg 8 reps. 

-3 x 12 Bench step ups -> gebruik dumbels in je handen. En wissel van been met welke je opstapt, zodat elk been aan de beurt komt en 12 keer opstapt. 

-3 x 15 Stiffleg death lift -> probeer zo zwaar mogelijk voor power!

-Leg extension -> zwaar gewicht. 10 keer benen wijd, 10 keer benen smal. Daarna 8 keer benen wijd en 8 keer benen smal. 

Succes met deze killer leg power workout!
Ik denk dat ik morgenochtend spierpijn heb en ik weet zeker dat deze workout je benen en billen mooi klaar maken voor de zomer.
Laat me weten hoe je hem vond!
Fijne zondag:)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten