vrijdag 21 maart 2014

Healthy pakketje

Vandaag moest ik alleen vanochtend naar school. 
Ik was al vroeg uit dus had mijn sport spullen s'ochtends meegenomen om gelijk uit school door te kunnen naar de gym.
Dit is voor mij handig, omdat mijn sportschool ongeveer 10 minuten vanaf het station zit.
In de sportschool ben ik begonnen met 40 minuten interval training op de loopband.
Ik wissel hierbij 3 minuten rennen af met 2 minuten lopen op een helling.
Dit zorgt ervoor dat je hartslag goed omhoog en weer naar beneden gaat.
Daarna heb ik nog 20 minuten buikspier oefeningen gedaan.
Toen ik thuis kwam waren mijn gezonde spulletjes van body en fit shop binnen.
Altijd zo fijn thuis komen als ik de doos zie staan!
Ik had spelt meel, spelt crackers, spelt pasta, kokos blokjes, hennepzaad, notenpasta, smartbars en noten besteld.
Ik heb zelf de smartbars van body en fit nog nooit gehad, dus ik ben erg benieuwd.
Ik heb gekozen voor de smaak cookie dough dus eigenlijk kan het niet fout gaan.
Binnenkort zal ik erop zetten wat ik er van vond!
Fijn weekend alvast iedereen, ik ga lekker genieten van mijn gezonde spulletjes:)

1 opmerking: