dinsdag 18 maart 2014

Budget tip!

Helaas zijn vaak de gezonde producten wat duurder. Dit geld ook voor kokoswater. Kokoswater is super gezond. Het is een gezonde dorstlesser die in groente en fruit smoothies  heerlijk smaakt.  Het is bijna het enige gezonde fruitsapje (zoals veel mensen het noemen) dat gezond is. Het is een natuurlijk product. Vooral na het sporten is het goed om kokoswater te drinken. Het vervelende van kokoswater is alleen dat het best wel duur is. Je betaald veel voor weinig.

Afgelopen weekend was ik bij de Xenos en kwam ik deze kokoswater tegen. Voor onze liefhebbers, let op..Maar liefst €0,50 per stuk. Veel voordeliger als die in de supermarkt te koop zijn. Ik heb er eentje meegenomen en uitgeprobeerd. Ik werd helemaal blij, want het fijne is dat die nog lekker is ook! Ik ben zelf gelijk terug gegaan voor meer. Hopelijk houden ze hem in het schap, want dit is wel een hele goede koop.
Hopelijk hebben jullie iets aan deze tip!

Snel naar Xenos en inkopen dus;)

1 opmerking: