dinsdag 22 mei 2018

Instawaardige Hotspots in Bali

Hee hallo allemaal.. dat is lang geleden. Ik ben terug! Terug van mijn vakantie uit Bali en dus tijd om weer met een frisse neus te beginnen met bloggen. Om nog een beetje in vakantie sfeer te blijven, zoals beloofd een lijst met te leuke plekken om vooral heel lekker (en gezond) te kunnen eten. Dé hotspots in Bali die jij zeker moet gaan bezoeken.

maandag 30 april 2018

Zo kreeg ik de motivatie voor het hardlopen.. inclusief tips!

Zo kreeg ik de motivatie voor het hardlopen.. inclusief tips! Jullie weten ondertussen dat ik in samenwerking met Herbalife Nutrition en FitDutchies eind mei mee doe aan de Strong Viking Run. Ook ik zal daar zeker een beetje voor moeten trainen. Kracht is aanwezig, maar ook die conditie moet natuurlijk in topvorm zijn. Daarom ben ik sinds afgelopen maand begonnen met het upgraden van mijn cardio. Ik ben van plan voornamelijk ook meer HIIT sessies in te plannen om mijn hartslag omhoog te krijgen en conditie en kracht te combineren. Mocht je het leuk vinden dan kun je op mijn Instagram wat filmpjes bekijken.

woensdag 25 april 2018

Tips! Waarom jij geen vet verliest..

TIPS! Waarom jij geen vet verliest - Afgelopen maandag gooide ik er een poll uit op Instagram met de vraag waar jullie graag artikelen over wilde zien. Hierin was duidelijk dat voeding, tips en motivatie hetgeen is waar jullie naar opzoek zijn. Mijn vorige 'waarom' artikelen zijn erg goed gelezen, dus het leek mij leuk en zinvol om deze samen te combineren met jullie hulpvragen. Vandaag het thema vetverlies. Wat moet je vooral wel en wat moet je vooral laten op het gebied van vetverlies. De zomer komt eraan, we hebben al kennis mogen maken met dit lekkere weer en dus tijd om te beginnen of om op dit punt door te pakken. Jullie kunnen het!

donderdag 19 april 2018

Persoonlijk voedingspatroon - April 2018

Persoonlijk voedingspatroon - April 2018 Van de week hebben jullie in een vorig artikel kunnen lezen wat ik afgelopen periode heb gedaan om wat strakker te zijn voor mijn vakantie in Bali over twee weken. Eén van deze tools is logischerwijs mijn voeding. In dat artikel (mocht je hem nog niet hebben gelezen klik hier) kon je lezen dat ik na mijn bulkperiode de inname van koolhydraten langzaam heb verlaagd waarbij automatisch natuurlijk ook mijn kcalinname omlaag ging. Nu zegt dit eigenlijk qua inhoud nog vrij weinig, maar dit werd naar mijn mening te lang om ook in dat bericht te bespreken. Vandaar vandaag een vervolg..

dinsdag 17 april 2018

Hoe creëer je uiterlijke 'verbetering' in slechts één maand? #progress

Hoe creëer je uiterlijke 'verbetering' in slechts één maand?  #progress  Vorige week deelde ik deze foto via Instagram @fitfoodhealthyvonne waarop mijn progressie van afgelopen maand goed te zien is. Hierop kreeg ik veel reacties met de vraag hoe ik dit voor elkaar had gekregen. Logisch dat jullie benieuwd zijn, vandaar dat ik vandaag specifiek deel wat momenteel mijn manier is om op korte termijn toch wat strakker te worden te verliezen.

vrijdag 13 april 2018

Veelvoorkomende fitness fouten

Veelvoorkomende fitness fouten Vaak wordt je genoeg verteld wat te doen, maar dat is niet altijd zo gemakkelijk uitgevoerd. Nog steeds zie én hoor ik veel mensen over struggles omtrent fitness en voeding. Er is zoveel te vinden dat men door de bomen het bos niet meer ziet en tevens bezitten veel mensen gewoonweg te weinig kennis. Voor diegene ga ik het hopelijk vandaag iets duidelijker maken. Het helpt de veelvoorkomende fouten te ontlopen waardoor jij progressie behaald, kan blijven behalen en jezelf goed voelt. Let's go!